لبیک یا خامنه ای

این وبلاگ برای عاشقان سیدعلی خامنه ای ساخته شده است.

لبیک یا خامنه ای

این وبلاگ برای عاشقان سیدعلی خامنه ای ساخته شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ

راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری

راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری
راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری
راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری
راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری
راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری
راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری
راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری راهپیمایی,روز قدس,روز جهانی قدس,جمعه,نماز جمعه,فلسطین,یمن,من یمنی هستم,ماه رمضان,تیر ماه,تابستان,تهران,تجمع,دانشگاه تهران,خیابان انقلاب,میدان انقلاب,چهارراه ولیعصر,سید هادی حسینی,خبر,عکس,گزارش تصویری


۹۴/۰۴/۲۱ موافقین ۱ مخالفین ۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی